Kvällsmat ! (:

Sitter här med huset boken och en skål med yoggi o hallon ! (Y) super bra (: vi hade ingen mussli :( men fick gå bra i alla fall! :D Ni borde testa! Ska bli så skönt när jag är färdig med kapitlet ! :D men har ett problem... jag har inget limm !!! :O hur ska jag då klistra in bilderna?! hmmm... limmar väll in dem i skolan antar jag? (intresseklubben antecknar?)... Öööö, ne precis. ;))



Lite suddigt bild men ändå :D
Har fått en riktigt härlig dietmaneger också :P Tråkigt men ändå ;) får tex inte äta snax mer än en gång varannan månad :/ Morrr... haha. men aja ! Puss!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

Haha, gott! Grattis till att du är klar med huset!

2012-04-05 @ 15:44:27 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!