Mmmm..... ^^

Chyah !

nyss kommit hem från skolan och kom på en sak när jag gick igenom alla bilderna på datorn ! :D Innan jag började med denna diet saken så brukade jag göra en sånhär:



Så j*vla gott !!!;D haha. Men man kanske få fuska någon helg? (A) och asså, den är as onyttig .. Morr... vf kan inte allt onyttigt vara nyttigt och tvärt om?! då skulle allt bli toppen ! (Y) ! Ganska stolt över att jag kommit på den själv också ! :D men såhär gör man iaf:
Du behöver:
1. vispgrädde
2. elvisp (annars blir det jobbigt).
3. oboypulver
4. strösocker
5. kopp
6. sked
7. KASTRUL SÅKLART !
8. floursocker

Såhär gör du:
Först så ska du ta koppen och hälla mjölk (så mycket du vill ha). sedan häller du den i kastrullen och sätter den på spisen. Sätt spisen på sexan. Se till att hålla koll på den, för när det börjar ryka måste du blanda! Medans du värmer mjölken ska du vispa grädden ! vispa så att den inte är heöt färdig vispad (godast). sedan häller du i typ 3 msk strösocker i vispgrädden. Och nu kan du hälla ungefär en halv dl ovispad grädde i mjölken ! Vispa (med vanlig visp) i mjölkgrädden. DÅ kan du hälla i oboy pulvret. Hur mycket bestämmer du själv, beroende på om du gillar starkt eller svagt. Nu kan du hälla över oboyen i koppen! sedan häller du all grädde på det (: Pudra med floursocker över grädden ! :D Omnomnomnom.... :P KLART ! Testa LOVAR att det e super som frukost (Y) !
Puss !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Freja Nilsson

Oj vad häftigt att jag är ditt ideal MEN jag ser inte ut sådär längre tyvärr... Nu är den bilden mitt ideal också hehe

2012-04-02 @ 17:04:15 | http://FrejaNilsson.se
Julia

Men den bilden var verkligen mitt ideal ! :D Skulle göra mycket för att se ut så !!!

2012-04-02 @ 17:49:52 | http://tossie.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!