Ska jag lita på Wii ?

Hej Hej

Spelade lite wii nyss. Eller ja.. en liten stund. För jag gjorde det där BMI testet ! och den visade "overweight" man bah stod där som ett jävla frågetecken. Jag har alltid varit på "healthy weight" ... Suprise suprise !!! >< men ingen suprise man blir glad av dirreckt. O.O.... Så nu blir det träning på HÖG nivå och inte äta något onyttigt !!! Så ja, jag bestämmde mig alltså för att lita på mitt älskade wii. Men sedan kom mormor och sa att det var mat. Hon hade kötbullar och stuvade makaroner.. den första tanken var FML !!!! så jag drack tre glas vatten och sa att jag inte var hungrig... för ärligt... det kan ju inte vara så nyttigt?? Aja, mitt mål är typ 45 :D åh herre jag vill ha hipbones! ^^
--------------------------------------------------------------

Stan med Hannah och nya bralloooorrr !!!

Jag har skaffat 3 nya byxor och ett par shorts... jaow jaow. sedan vet ni ju att jag var i stan med hanna? Mm, köpte en munktröja och någon body sak och örhängen ! (: men hittade verkligen INGEN present till HannaH :(( Synd. Måste leta vidare !



Men detta är iaf ett par av byxorna !!! :D <3
Kan lägga ut en bild på vad jag köpte när jag kommer hem idag ! Puss !



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!