Tråkigt på påsklovet ! :o

Hej Hej....

Det är påsklov ! så jävla gött (: men det gick åt H*lvete för jag har piizzz tråkigt :< Det finns verkligen INGENTING att göra just nu ! :'( Jo, jag kanske ska va med Tilda Å och sova över ngn dag :P men det är ju inte idag ! Och det är så typiskt mammor! att säga såhär:
Jag: mamma, jag har tråkigt!
Mamma: men gör något då.
Jag: men det finns inget att göra...
Mamma: men vi ska ju fira påsk på lördag.

ÅH JA ! det hjälper ju att vi ska göra något PÅ LÖRDAG ! -.- eller inte. Så ifall någon kan va eller göra något skulle det vara gulligt! (:

Men detta är bah en bild jag skulle lägga ut på hannah tydligen



Fin som vanligt ! <3 :D Ha det bra nu Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

Jag har redan börjat fira påsken.. så jag har väl fullt upp :)

2012-04-06 @ 19:06:48 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!