Världens snyggaste bikini ! :D

Satt och kollade runt lite allmänt på kläder osv på internet.. bah tjoho ! Så hittade man världens snyggaste bikini ! ^^ Asså jag menar det också ! :D Och jag måste ha den ! ska köpa den till sommaren :P hehe. Och hittade den på DENNA hemsidan, köp den inte. DEN ÄR MIN :D om ni inte bor väldigt långt bort dåe... då kan ni köpa den :D hihi.


SNYGG VAH !?

Iaf, den kostar 329 Kr (: (Y) Yey... -.- Aja... Den är fin som satan i vilket fall som ^^ Snart ska jag in och käka tackos. eller ja, jag kommer bah äta grönsakerna... satans diet... :P Men ha det bra ! Puss !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tezzizz

Heej, jag har en fråga!! hur många läsare har du per dag ? och hur många följer dig på bloglovin.com ?

aa men puss dååra

2012-04-02 @ 18:14:28
Tilda

Kollat på den många gånger as snygg!

2012-04-02 @ 19:44:14 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!