Longboard in my heart !

Jag satt och kollade lite på longboards i morse och så hittade jag denna ! Visst är den fin?! Åhhh jag vill ha den :D den kostar bara 999 kr så den SKA jag HA ^^ :') Happy happy happy !


Jag började kolla på longboards för någon vecka sedan. Och jag vill verkligen ha en. så jag tror jag ska beställa denna eller ja, köpa. (: ! Det blir perfect nu när typ Tilda, Maria, och hannah ska köpa en oxå xD vi kan åka en massa i sommar (Y) Bra va? :D Och så finns det ju en annan modell på longboards men jag tycken denns som e smal i ändarna är mycket änklare att svänga med ^^ hehe. Och med tanke på hur dåligt det gick när jag skulle försöka åka hemma hos Hannah på hennes lillebrors longboard så kan jag behöva lite träning ;D haha. Puss!
//Tossie ! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Wilma

EY! Jag kollar ju oxå på longboards! (och har gjort det sen i höstas..) :D

2012-03-28 @ 18:36:46 | http://primawilma.blogg.se/
Tilda

AA! LONGBORD <3

2012-03-28 @ 18:57:20 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!