Min dag (:

HejHej Sötisar !

Idag har vi haft nationella prov i matte (tråkigt). Men tror det gick ganska bra faktiskt ! :D och du har vi bara ett prov kvar, Så skönt (Y) Och om en liten stund så ska mamma och jag åka till ÖoB för att köpa hårfärg ! Jippie! nu kanske det äntligen blir bra. Men jag har varit lite ledsen om håret faktiskt. Fick många komentarer i skolan idag typ "det gör inget att du är orangehårig vi gillar dig ändå" eller typ "du var finare i det förra" Osv, ja ni fattar! man blir inte jätte glad av sånnt. Så alla ni som sa ngt elakt idag... Skulle vara tacksam om ni slutade med det.
Idag ska jag även jogga och göra matte läxan och skriva klart ett kapitel i huset boken. (en berättelse i svenskan) för den måste ju lämnas in innan påsk O.O hoppas jag hinner! Jaow, och det är såååå sköt att det snart är freeeddaaggg!! :D Yes! ^^ Då ska jag och Hanna åka in till Kalmar och äta där och shoppa lite. (: och då måste jag köpa en pressent till min andra kompis Hannah Petersson :P Vet inte vad jag ska köpa ! det är så svårt juh :( Men får väl hitta ngt ;)
Oj ! jag ser ett rådjur i grannens trädgård !! :o haha iaf... det är faktiskt ganska jobbigt detta med pengar. Alltså man måste LÄRA SIG att spara (vilket jag suger på). För nu räcker pengarna precis till pressent och lite shopping på stan. :/ Så jag har införskaffeserat en regel ! Jag ska stoppa undan halva barnbidraget och sedan får jag det när halva månaden har gått :D ! smart va? Puss !
//Tossie ! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

Skönt med fredag! Förlåt om jag sa nåt...

2012-03-29 @ 17:11:01 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Wilma

Härligt med fredag!! :D



2012-03-29 @ 19:36:33 | http://primawilma.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!