Saker jag MÅSTE ha !

Hej Hej sötisar!

Jag har suttit och filosoferat runt lite på internett och bah kollat på saker jag skulle vilja ha ;) eller ja, de saker jag ska köpa när jag får mer pengar ^^ Och ja, detta blev det:

1.

En perfym som rekomenderas bland annat i juliahofseden.blogg.se´s blogg. Tycker den ser spännande och så ut och har fått bra kritik :) det är en blandning av plommon och orkidé. och den ska tydligen vara mystisk och romantisk ;D haha. men den kostar 295:- och jag ska absolut ha den. och så är den designad av Britney Spears!

2.

En skinnjacka från H&M för 400 (: ska dock ha den i svart men fanns ingen bild på den färgen. Jag tycker den är superfin och passar perfect till mina converse ! :D

3.

Ansiktsmask! har prövat dessa förut och de funkar så himmla bra ! jag rekomenderar dem verkligen :D Så sätt på en sånnhär 1-2 gånger i veckan och man har babyskinn, lovar ! :P Den är helt awesome<3 de kostar ca. 20 kr tror jag.

4.

Och så behöver jag verkligen någon hårinpackning ! jag vet inte vilken men helst en man kan ha över natten eller en längre tid så det värkligen värkar ordentligt (: skulle vara glad om ni kunde ge förslag i kommentarerna?

5. Ja, en longboard. har redan lagt upp en bild på den så ni vet vilken ;) men den ska jag spara till så det blir ju inget jag kommer köpa dirrekt :P
Och så det där skrivbordet kan få vänta lite tycker jag (:
Men btw, ni kanske undrade hur det gick med min blondering? ja, det kan jag berätta här och nu, Det gick åt helvete!!! När man läste på paketet står det en massa om att det kommer bli jämnt osv. men mitt hår blev typ orange ! Sheit :( Fast,,, så lovade mamma att vi kunde gå imorgon och köpa två paket till så SKA det funka ^ (hoppas jag?). Puss !
//Tossie<3 !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
jullan!

Jag har parfymen! <3 den är bra, men väldigt stark!:)

2012-03-28 @ 21:34:10
Tilda

Det är bara att spara! <3 :)

2012-03-29 @ 07:05:57 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!