Tre i rad !

Hej Hej !

Idag i skolan så hade vi träslöjd (: Det är ett av mina favvo ämnen ! Askul :D Och jag tog hem mitt tre i rad som jag glömde där förra gången. Jaow blev ganska nöjd. Det var så himla pilligt och jobbigt att göra. De ville inte sitta ngn stans och man skulle fila alla små saker och såga en massa små saker... och sedan måla alla små saker xD ohohoh.... Men jag lyckades! För med lite envishet och LITE våld går allt ska ni se ^^ (Y) men såhär blev det iaf:



Lite suddig bild, tog den med min iPhone. Men vad tycks? (:
Och nu som jag sa lite tidigare har jag äntligen städat mitt rum ! jag e så stolt :') Ahhh... riktigt skönt faktiskt! men nu är det bara att öva på läxorna dåe... *snark* Jag ska göra matten och sedan öva lite på stjärnsidorna.
Och så har jag joggat idag ! sedan imorgon blir det upp vid hav sju som jag ska börja med och köra 20 min xuba varje morgon med mamma ! (: Aja, ha det så bra ! Puss !
//Tossie ! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Wilma

Ditt tre i rad är ju superfint!!

2012-03-27 @ 21:32:14 | http://primawilma.blogg.se/
Sebastian

Snyggt, jag gillade också träslöjd =)

2012-03-27 @ 22:42:29
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!