Galet bra dag på FRISKOLAN (Y)

Hej babes! Just nu sitter jag här i sängen och har just haft en galet bra dag på friskolan! Fatta vilka sjukt härliga människor det finns ! ;) haha. Alla var super bra. längtar tills vi ska gå där :D så glad att jag inte valde skansen ! de är så mycket tråkigare där ! och alla sa att de brukar få typ Godis på fredagar. och lärarna var helt jävla spontana och allt :D Såg några snygga killar också (kille)  hehe. Så jaow, ska bli as kul att gå där ! :)



Bild från i morse när jag fixade mig som en galning xD tror jag bytte kläder typ 10 gånger haha! XoXo hur har er dag varit? ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!