Inga tajta byxor?!?!?!



Hej !!! JAG ÄR SÅ JVLAR GLAAAD!!!
Blev den snygg? Det gjorde inte alls så ont som jag trodde, jo han körde igenom en as tjock nål skit sagta men såå värt det... Men den e snyggare i verkligheten... Sjukt nöjd asså<33 Ska snart duscha och tvätta med koksalt. Det var en jävlar massa regler och tex, inga tajta byxor fem veckor framöver, vadå inga tajta byxor ?!?! jag lever juh fan i ett par??!!! Aja, iaf... han som tog den var så J*VLAR snygg !!! asså, jag lovar ... jag typ drunknade i hans ögon.. (a) jag döööör!! och han vaer sååå grymmt snäll! allt i ett lixom. Sedan sa jag komma på "återbesök" för att kolla om allt var bra. om sju och en halv vecka ! jag orkar inte vänta?! :c iaf, han sa en ap kul sak .. "kom ihåg att tvätta under kulorna också, många glömmer det och det blir alldeles svart" sedan kom han på vad han sagt och skrattade lite och rättade till meningen ;) ... Jaja, fuck the fortiz boys! tatoos and dreeds... GGRRRRR ... Woff... haha ;D ne men ha det bra då! lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte?? PUUSS!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

As snyggt älskilng <3

2012-05-10 @ 19:44:02 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!