OCH det funkade :P

hejhej, sorry för att jag inte kunde blogga förrens nu. Men jag har en bra förklaring ! Asså mitt internet har inte funkat idag. FÖRRENS jag kom på att man kanske inte skulle trycka på alla knappar på datorn utan att veta vad man gör (a) woopsi...
men i alla fall. jag har ju testat att doppa naglarna i citron, då skulle de bli vitare. och tro mig eller ej. det funkade as bra :D de är pretty white right now. kan dock inte visa en bild eftersom denna datorn e cp och inte vill föra över bilder osv. men när jag börjar sjuan får jag ju en ny dator ;) haha. så lite ondödigt att köpa en nu. kommer antagligen inte behöva datorn så mycket på sommaren heller ;) jaja, jag tycker verkligen ni borde testa detdär med att doppa naglarna i citron. (Y) dagens awesome lixom :D !
Nu ska jag städa, öva på provet och lite allmänt tråkigt :P vad gör ni babes? XoXo <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Anonym

vänta, vänta... VÄNTA! Asså, vad är det bra till? :O trodde det skulle typ göra nagelbanden bättre eller nåt sånt xD<3 ;*

2012-05-29 @ 20:30:15
Ronja

Woops! Min kommentar råkade inte få med nåt namn (kommentaren ovanför) <3



//Ronja

2012-05-29 @ 20:31:09
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!