Dålig uppdatering ?

Hej Hej (:

Vet att jag har varit väldigt dålig idag :P har ju inte hunnit göra ngra inlägg på bloggen ! :( Men Aja.

Idag vaknade jag ovanligt tidigt (är hos mormor) och åt lite frukost. Sedan åkte vi med min kusin och hennes familj till långe jan! Det var väldigt kalt och blåsigt. Resan tog typ as lång tid :/ och det var INTE värt besväret x) Nu har vi ätit middag med dom och Hilma O jag lekte minuten ! :D jag vann JIPPIE ! ^^ (vinnarskalle). Tänkte sova nu... vet också att det är lite tidigt för att sova men vi ska upp imorgon och fira min morfar som fyller 66 imon ;P och han sa inget förens idag ! så jag får väll hitte på ngt. >< WoopWoop. Men ha det bra nu ! Dåligt inlägg, vet. Men ändå bättre än inget :D ! <3 Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!