Tror jag på sånt ?

Tänkte blogga lite om ni vet sånna där diet saker, tex. pulver, piller och kalorisnåla kakor mm.
Tror jag på sånt? JA! det gör jag. jag är helt för sånt :) har dock aldrig testat, hehe, men asså... jag tror det funkar?
Nyttigt? nej, absolut inte. Men det verkar vara helt ofarligt lixom. kanske inte nyttigt men ändå :)



Här har vi ett exempel. namnet är väll lite lustigt men den heter "skinny cow" och kommer såklart från USA. Det är kakor, glass osv. som är kalorisnåla. jag venne riktigt om man ska leva på det eller om det brara är om man är sötsugen? men iaf. vem skulle inte vilja leva på DET ? haha. och har verkligen INGEN aning om de funkar. men jag tror det, för i kommentarerna på deras hemsida verkade de vara "otroliga" Vad tycker ni om sånt? hiss eller diss? ;) XoXo


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!