påsklov!!! :D



Hej Hej allihoppa !

Kom nyss hem från skolan (: Skönt att det är påsklov snart va? :D SISTA dagen imorgon ! Yey ! Härligt. vad ska ni göra på påsklovet? Jag ska i alla fall ta det  chill och så... Och så kommer Kelvin. (min kusin från skottland). Ska bli jätte kul, de kanske ska flytta till Sverige! Åzum (: Fast vet dock inte vad jag ska göra med påskägget O.O Just nu är det min fiende ! Får ju inte äta godis :'( Snyfft. Aja, får väll slänga det så mamma inte ser hehe... Blir ju skönt också att det inte är riktigt skoldag imorgon ! :D Vi ska ju ha lite påsk "mys" i skolan, pyssel och så. Lite coolt också att maten idag i skolan inte smakade skit ;D var ganska bra. Men nu måste jag skriva över två kapitel i huset boken och göra engelskan ... så HIMLA tråkigt. Sedan blir det jogga, zumba och situps mm. Aja, ha det så bra nu. Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!