Reebook?

Hey Hey !

Var nyss ute och joggade nåhra varv runt spåret ! (: var ganska skönt att komma ut lite. Men jag behöver verkligen nya skor! :o och jag vill verkligen ha sånadär ni vet som e lite runda under? typ som ska träna Rooompan och ryggen eller vafan det e! :D Just nu har jag ett par reebook, och de  funkar ganska bra. men vill ha nya :/ ...



Dessa vill jag ha ! Rosa och fina också vah? ;D haha. Så ett par sånna blirreeehh nästa gång (: Men ska jogga så ofta det går nu! Men det är så pinsamt att jogga i spåret för det är så himla mycket folk där! :o och det är inte super kul :P heh. men mitt mål är att jogga fem varv typ varje dag. men jag joggar inte och tränar och äter nyttigt bara för att vara smal. Man vill juh vara i "form" lixom och hålla konditionen osv... :P Så. nu ska jag antagligen fortsätta ha tråkigt och kolla på ncis L.A  (: ! <3 Puuusss!!! :**

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!