Smal smalare smalast?

Hej Hej (:

jag bara undrar vad ideal "kvinnan" eller tjejen är för alla? hur ska hon se ut egentligen? så, jag hittade en ganska bra bild och ni får gärna kommentera och rösta på vem ni tycker är snyggast? :D TACK !



Själv tycker jag att A är ganska perfect eller ngt mellan A o B ? aja. iaf. jag är väldigt stolt över mig själv när jag vägde mig i morse :D jah har gått ner tre kilo BUJAH! helt fantastiskt ? nej. men lite i alla fall ;) ska fortsätta såhär så går det Åzum ska ni se ^^ ikväll ska jag hem till min mormor o morfar för att duscha, haha kanske låter lite kul? för de renoverar vårat badrum igen! Asså, anlita ALDRIG nybro golv ! för det var ett år sedan de renoverade vårat badrumsgolv. Mm, och då byggde de det helt jävla snett ! så vattnet åker ut över golve6t när man duschar ! sedan svarade de aldrig i telefonen när vi ringde. Men nu ett år senare så har de svarat? och igår skulle de kommit vid sju morgonen så alla gick up tidigt men så kom de aldrig? inte på hela dagen! Fuck them! Yeah.

men glöm inte att säga A,B eller C nu ;) Puss !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Ronja

Jag tar B! Men jag tar gärna C:s vader!!

2012-04-12 @ 14:21:23
Wilma

Ja.. jag tycker väl att både A, B och C är "bra" eller vad man ska säga :)

Ses på lördag <3

2012-04-12 @ 19:18:17 | http://primawilma.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!