Smycken<3 !

Godmorgooon!
Sry för att jag inte bloggade igår men mamma typ väckte mig tidigt på morgonen och sa att "om en kvart ska vi åka till kosta för att shoppa. Ofc, jag blev glad men det var sååå tidigt och det tar typ en timme att åka dit :/ så, jag fixade till mig lite fort och så åkte vi. och... jag kan inte säga att jag tyckte det var kul i början för det fanns bah fula saker där! MEN sedan kom vi till Glitter och det var hyper kul :D Så detta köpte jag:
Armband 10 :-
super fina (Y) älskar färgen :D
Armand med små saker i guld på som tex små nycklar och hjärtan :P Gulligt ! also.. 10 :-

Örhängen ! :D 10 :- Men de var as tunga så de satt jätte konstigt. Får väl hitta på ngt annat med dem :P

En ring med en fågel (: 10:-
Och detta älskar jag mäst ! Ett armband med vita "pärlor" eller vad man säger och silver kedjor. Och det awesoma med detta är också att det skulle kostat 149 kr egentligen men de sålde det för 10! :D haha ! Så jaow. jag e ganska nöjd :) Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

Inte superkul på Kosta, men har ju vart tvungen att vara där, när farmor och farfar bor så nära.. så jag har också upptäckt Glitter... faktiskt en riktigt bra affär när man är i nöd!

2012-04-22 @ 12:36:47 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!