Blondinen ^^

Hej på er !

Var nyss inne och färgade håret blont på riktigt ! :D Yey ! (: Så bild kommer imorgon på morgonen när det torkat osv<3
Men nu tänkte jag ge lite tipps på kläder :D Vill ni det? Ja, klart ni vill ;)
Då är det detta jag tycker är riktigt snyggt ^^


Skinnjackan är ju en ren självklarhet ! den är ju en av de bästa sakerna som finns <3 !



En slarvigt flätad fläta ! Det är super nice och man kan ju ha det till nästan allt :D Jag vet att det var super inne förra våren men folk använder det fortfarande och tycker det är skit snyggt. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte det är jätte fint om man har gjort ett nogrand fläta. Det ser så.. konstigt ut. Ja iaf! Testa! grymmt (Y)



Sedan dessa sakerna. Ganska nytt för mig att använda. Men jag har blivit förälskad! det är så snyggt till tex, slitna shorts, nylonstrumpbyxor, och ett par converse och sedan en magtröja eller bara ett vanligt linne (: det är grymt awesome! jag uptäckte "sensationen" på keelas blogg :D Men visst är det fint?

Jag hoppas att ni tyckte om tippsen?

Nu ska jag göra lite matte och sedan ska jag antagligen sova. Är grymt trött just nu :O Godnatt sötnosar ! Puss!

//Tossie ! <3



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!