Mormor o morfar !

Hey Hey !

Nu ska jag åka till mormor och morfar över helgen så videoinlägget o svaren på era frågor kommer ikväll!<3
Men håller på att packa nu. Och i helgen ska jag och hannah till stan som ni vet, men jag VET nästan att jag kommer glömma något ! man ska ha... pengar, plånbok, väska, mobil, nycklar, kläder, smink, lipsyl, plattång, värmespray, tuggumi... ja... hoppas jag inte glömmer något då får jag panik ! jo juste! jag måste ha mitt shampo för blont hår och inpackning med mig. Men nu måste jag skynda mig ! Hörs ikväll ! Ni har fortfarande tid att fråga ;D Puss !
//Tossie ! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!