MYS-PYS <33

Hej Hej, snart dags att hoppa in i duschen efter att ha badat i havet lixom ;D hehe. sitter i mina mjukis kläder...
nu ska jag ...

  • DUSCHA
  • STÄDA
  • BLOGGFIX
  • KOLLA UPP ETT NYTT NATTUKSBORD
  • LUGNA NER MIG TILLS IMON

asså detta med att jag ska lugna ner mig är ju att mamma har beställt en tid O.O OHMY.... Imorgon kl. 17:00 kommer jag dööö!!! okej, nu ska vi inte över reagera... men ärligt, usch.
Mamma har lovat att hon kan filma också! så ni kommer få se hur det gick. sorry om jag kommer typ skrika ;) haha! men det ska bli super spännande !

TYCKS OM MINA HALLO KITTY MJUKISAR? ^^ puuussss!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

2012-05-09 @ 20:35:08 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Tilda

Fina byxor , hoppas det går bra imon <3

2012-05-09 @ 20:35:29 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!