Om man bara hade det där rummet....

Hej Hej!
Sitter och funderar på en sak... ni vet ju att jag ska göra om rummet osv. Tänkte satsa på svart och lila... låter det bra? Trodde väl det :D Jaja, och ni vet att Emma har ju sitt rum här inne i MITT hus. Och om jag bara fick det kunde jag göra en WALK IN CLOSET!!!! GUUUSHHH, man irriterar sig SÅ mycket på saker ibland. Det var ju meningen att jag skulle ha huset för mig själv först. Sedan kom Emma där bah "jag e trött på att bo på en övervåning" och då var det lixom bah: "amen ta du julias sovrum och gör så att hon inte kan ha fester eller en walk in closet och inte får ngt privat alls och DELA RUM med din syster som inte alls vill det egentligen" .... och där sod lilla jag utan ngt att säga lixom .. moorrr... Tänk bara vilka tjejkvällar jag kunde haft lixom ! :( livet är för orättvist assåå! Jaja, hon ska UT engligt mig ! Gå med i fonden "julias garderob" och skänk en krona :'(... ne men haha, nu ska jag snart fixa en liten sak... :D PUUUSSS!!!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, vinnaren hittar du på min blogg och här kan du anmäla dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/may/veckans-blogg-1.html

2012-05-14 @ 16:36:13
Tilda

När får vi veta saken du hade på G?

2012-05-14 @ 17:23:41 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!