Taggad till 1000!!!!

Okej, nu är dagen här !
Gå till skolan...
Överlev nationella proven ... innebär att jag inte får dö.. än..
Cykla hem fortaste jag kan och käka något med mamma...
Sedan ska jag ligga i koma tills det är dags för mammi och mig att åka...
När vi är framme och inne på nikila, KOMMER JAG DÖ :P
Okej, jag kanske överdrev lite? men asså, jag är såå nervös. jag vet inte varför, men jag vet också att man inte får bedövning !!! xO oh my god! lixom, en hel fet jävla nål genom naveln! (Förlåt för ordspråket)... Aja, jag är taggad till 1000 och SKA klara det, det kommer ju bli sååå bra när jag blir klar sen <3 :) PUUSS, håll tummarna? <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

Lycka till <3

2012-05-10 @ 07:21:14 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Ronja

Inte taggad till 2000 dåe? x) Nemen, Good luck!<3

2012-05-10 @ 16:54:40
JonnaK

Håller tummarna! <3 Good Luck!!

2012-05-10 @ 18:19:48 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!