Wooopssiii...

Hehehehe, bloggade inte igår eller idag ... men jag har en BRA förklaring !!!
för att igår var jag hos mormor och morfar, och deras dator var kaputt (trasig) typ. Och idag har jag haft AP mycket att göra, tex, dödat 10000 spindlar i mitt rum. Vet att det låter hemskt men har faktiskt sprayat en med hårspray för att jag kunde inte slå den för den var imellan listen, den plågades... guh jag kommer brinna i helvetet ! :O
Jaja, sorry för det... + min mobil laddare e borta (igen)... höhö... så kunde inte ladda upp via mb heller. Jaow Jaow. Jag tänkte blogga lite om tipps ikväll :D har en massa nya! PPUUSSS!!! ha det bra!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
HANNA

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/may/veckans-blogg-2.html#comment

2012-05-21 @ 20:56:22 | http://hannalovisasol.se
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!