1 Maj (:

Så, nu har jag alltså varit vid maj elden och skösat bort en värdefull dag i mitt liv... asså, jag förstår inte vad som e så kul med det? jag stod och frös en stund. sedan fick hanna och jag tråkigt så vi åkte lite rollerblades på vägen bredvid :P Ja, min kväll var ju inte super "amazing" eller vad man ska säga.  men dagen var as härlig, vi låg och solade u shorts och spelade spel och drack as kall flädersaft (Y) Hoppas bah att det blir varmt imorgon med ;) men ha en bra fortsatt NATT nu, haha ;D PPUUSSS!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
iiiden

haha känner samma som dig! :D

2012-05-01 @ 10:55:31 | http://iiiden.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!