Stör mig på designen !

Ååhhh, asså var bara tvungen att säga... jag blir ALDRIG nöjd med designen lixom... fan :( jag tycker om typ alla andras design, men min suger verkligen... måste komma på något personligt så det kommer bli jobb med det !
Hur tycker ni den ska vara ? jag skulle verkligen vilja ha lte inspiration från typ, KEELA, epicfail, och kandy landy :) Tycker de är as BRA (Y) så det skulle vara najs :)
Aja, kommer uppdatera imorgon TIDIGT ! ska ju fixa mig sjukt noga inför att träffa hela den nya klassen imorgon. kommer bli super grymt :) man måste ju tänka på hur man är/ser ut, första gången. eftersom det är första intrycket de kommer få ! *andaas Julia* Godnatt babes, hoppas ni mår bättre än nig ;) haha, XoXo!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!