lite planering och min morgon!

Hey Hey !

Det är så himla tidigt på morgonen och ändå har man hunnit med en massa!
Först gick vi upp och sjöng tidigt för morfar (:
Sedan spelade jag och mromor lite wii, gick juh bra för henne *host*
Efter det har jag fixat mig lite, ringt en kusin som ska komma xD och spelat lite vid datorn. Ja, det kanske inte låter så mycket ! men för mig är detta en hel fucking dag egentligen ! :O och klockan är bara halv 11. Har dock inte ätit ngn frukost än men orkar inte äta. Vissa dagar vill man bara inte äta ;) och så e det säkert för alla eller är jag bara onormal hehe...

Juste. jag spelade jjuh lite BLOCKETLAND och nu har jag varit lite barnslig och gick in på bolibompa och gjorde ett rum ? vetifan varför men det var ganska störande att man inte kunde vända på saker ... morr..

Så nu när Hilma kommer kanske vi ska baka, gå till affären och köpa ngt, eller köra wii eller minuten. Får väl se hur det blir! :D

Och btw, Grattis morfar! :D



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!