Mamma betalar ! :D

Hej hej (:
var på köpstan nyss och kollade runt lite med min moder bara... och hon typ köpte saker till mig fast jag får mitt barnbidrag man bah.. Jaha? vad bra x) haha! Ett par super snygga korta shorts och hårinpackning och ricin olja som man ska ha i håret så det kan växa upp till 4 cm i månaden O.O Dafuq? ska bli kul att testa ! :D haha! men en bild kommer ikväll för har inte alla sakerna här just nu och min iPhone e urladdad :( (som vanligt). funderar nästan på att köpa ett nytt bateri .... :P Aja. nu ska jag göra.. precis ingenting. Det regnar och e kallt. alltså kan man inte jogga... morr :/ Fu.. ! WoopWoop :D Hoppas ni gör något kul iaf? Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Ronja

Kul! Berätta för mig om den där ricin oljan fungerade! PussOkram!

2012-04-13 @ 16:15:45
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!