panik dag !

hey hey...
som ni kanske vet så var jag i stan igår med johanna. och det var rolit osv tills vi stod inne på glitter och brandalarmet gick igång och vi sprang ut :P och så kom en massa snygggaaah brandmän. ehheeehheh... aja sedan gick vi till kvasten och jag hittade saker där. men kan inte lägga upp en bild på det för blondien här glömde kassarna på stationen när vi skulle åka hem. heeheh... kom på det när vi var halvvägs på ölands bron... woopwoop... men jag ringde mamma och hon har en kompis i stan.. lisa, som åkte och hämtade dem. som tur var var de kvar! tg.. men jag får väll kasarna snart xd..
på kvällen kollade vi på film och gjorde sallad. bra dag va. puuusss på er




Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

Lugn dag...

Ha en bra helg!

2012-04-28 @ 11:34:11 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!