USA bikini ! :)

Heeejj :D
Kom just hem från skolan, dagen gick ganska fort. Så nu har jag kollat lite på bikinis... hittade en super fin med usa mönster.. Det e ju inne nu på typ allt :P ! Kostar ungefär 300 :) Ska beställa den näsra månad tror jag, för jag ska ju inta bada än ;D haha.
Tycks ?



Jag tycker den är super fin/snygg.
___________________________________________________________________________
Har även möblerat om mitt rum ! blev jätte nöjd. nu ska man bara få systern att flytta ut så får man en walk in closet ^^ haha... just nu sitter jag och kollar på simpsons. kanske joggar eller gör läxorna litr senare. Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

As snygg!

2012-04-23 @ 17:12:18 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!