Andas...Andas...Andas...!!!!

Asså, jag kan typ inte andas ! sååå nervös asså O.O oh my goosh!! andas ...andas.. andaas!! jag vet att jag överdiver grymt mycket ! Men lixom... ingen bedövning, ingen ting... och så bah en stor fet nål genom naveln lixom... fast, Å andra sidan kommer den bli såå grym sedan efter :D (Y) hihi... kommer bli awesome att gå runt i magtröja sedan ;D thihi... Tror det kommer kosta runt 500-600 :P fats.. det kommer ju vara värt det ;) dock lite orlolig över detta med infektioner osv.. men ska juh gå bra om man sköter det bra ? ... Jaja, jag ska sluta vara orolig nu! men imorgon vid 4 händer det ! Nu ska jag göra lite situps ... andas... byta om till en nicig pyjamas och somna till en film :) PUUSSS!! och GodNatt Babes<3



PS. glömm inte att jag (MARIA) ska filma!
hon har också en awesome blogg! klicka HÄR för att komma till den !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!