ÄNDRADE PLANER

NU e jag ledsen ! jag gick upp as glad idag ! För jag tänkte att i "slutet av dagen kommer jag ha en navelpiercing !" typ.. men så blev det icke ! Mamma var på hyyppeer dåligt humör idag och sa att hon inte ORKADE ? men vadå inte orkade? jag menar... hur svårt kan det va?! och då sa jag jaha? ska vi ta den imon då? Då sa hon.. Nee, jag måste ringa din pappa och kolla att du verkligen får först.. MEN VAD I H*LVETEEE?! hon har ju redan pratat med honom ! och till o med jag jag det ! nu är jag aaasss sur och vill dö... och ska till skolan. vilket helvete jag lever i !
PUUSSS PÅ EERR<33 hoppas NI har en bra dag? ;D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

Stackars dig :( ska ringa din mamma och säga att ni ska åka in NUUU! skoja..

2012-05-09 @ 19:23:44 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!