årets första "bad" i havet ! :)

Hihih!!! kom precis hem från Maria, i hade gryymt kul asså :D Först skulle vi bah ner till hamnen och äta en glass typ :P men det slutade med att vi träffade på Lina och Caiian ! Då bestämde vi oss för att badaaa!! för jag lovar, vattnet var ju typ as varmt O.O Lääskigt ! men guh asså... Vi spelade också lite vollyboll ... gick inge vidare för blåsten.. det slutade med vattenkrig! haha, omg... kommer antagligen bli sjuk efter detta! jag kan juh säga.. att mamma var ju inte så glad precis, hon bara skakade på huvet och sa att jag kommer bli sjuk. men det har jag inget emot just nu, vi ska ju ha nationella prov imon i eng :S ....  PPUUSS HA DET BRAAOOWW!!!<3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

KALLT!! Fast kanske ändå ganska mysigt :)

2012-05-10 @ 06:55:20 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!