Bad hairday ><



Omg! jag har typ världens sämstahår dag idag ! det lixom var helt flygit... vaknade upp och såg ut som ett lejon eller något xD !!! usch.. så jag satte utt det i en knut och lämnade två hårslingor kvar därfram.. det blev ganska snyggt ändå! :) För, jag menar.. man ska juh inte platta håret varje dag lixom :/ högst två gånger i veckan tycker jag då...
_________________________________________
BTW !!! jag är klar med designen! vad tycks ? Asså, det kanske inte blev den finaste men jag blev nöjd! så himla stolt att jag klarade av det där med kodmallar och allt sånnt skit! kanske första blondinen? ;D haha!!
PPUUUSSS!!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!