Dagens shopping !

Tänkte visa lite av det som jag shoppade idag :) Blev ganska nöjd ! men asså JÄVLA GINA ASSÅ! de glömde ta bort den där saken som börjar tjuta när man snor kläder, och ifall man tar bort den så börjar det spruta röd färg... Aja, de glömde ta bort den ! och det märkte jag när jag kom hem -.- så måste gå tillbaka och säga till dom...

Aja, detta fick jag med mig hem:



Söta örhängen från gina, 80 Kr tror jag...



Min söta avslutningsklänning ! sååå nöjd :D 200 Kr på HM



Fint att bilden e upp o ner men aja xD haha, gulliga trosor från gina 99 Kr



APIGT snygga jeans shorts från NweYorker för 269 Kr ;)

Så, det var typ det jag köpte... nöjd som sagt! Bara avslutnings skorna kvar nu då! :D Mwihi... Aja, har precis badat och fräshat till mig lite. imorgon åker man med bussen typ 10 på morgonen till trekanten för att träffa Isabell och Hanna :) Ska bli kul :D Har ni några planer för helgen babes? PUUSS!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!