Hårprojectet ! :D

Detta ska bli awesome ! :D ...
Jag har bestämmt mig för att göra ett litet project typ, eller ja... test.. WHAT EVER!
jag ska försöka få mitt hår APIGT fint till sommaren ! och då ska jag göra saker som
kommer bli super svårt för mig ! okej detta ska jag göra:
  • INTE ANVÄNDA PLATTÅNG! ELLER LOCKTÅNG!
  • INPACKING 2 GÅNGER I VECKAN
  • INTE DUSCHA HÅRET MER ÄN 2 GÅNGER I VECKAN (tro det eller ej, men duscha sliter)...
  • HA I OLIVOLJA OSV I TOPPARNA NÅGRON GÅNG IBLAND
  • ÄTA MINA PILLER VARJE DAG FÖR HÅRET
  • ÄTA NYTTIGT
  • DRICKA MYCKET VATTEN
  • KLIPPA MIG HEMMA, ALLTSÅ BARA LITE I TOPPARNA NÄR DET BLIR SLITET !
  • VARA FÖRSIKTIG MED HÅRET
  • INTE FÄRGA !!!
  • SSSSSSSSOOOOOOOOOOVVVVVVAAAAAA!!!

Så, asså detta kommer bli spännande ! INTE platta ... herre jesus asså! uuusschhh... men jaja ! det kommer vara värt det ! Jag ska hålla på med detta "projectet" tills dagen vi ska ha skolavslutning... håll tummarna för att det funkar ! (Y) jag vill alltså, få friskare och kanske lite tjockare hår... och ofc längre. men vi får ju se hur det blir ? :) Nu ska jag snart dra till skolan ! PPPUUSSS på er !


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tea

SV: Tack så himla mycket! :)

2012-05-14 @ 15:25:43 | http://teajohnsson.blogg.se/
JonnaK

Roligt!

2012-05-14 @ 19:05:03 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!