NewNewNew !!!!



Chyah !
Nu har jag suttit och krånglat och varit as förbannad på min header och design! jag kan verkligen ingenting ! blääähh... försöker väll senare... Jaja.
idag har jag varit på köpstan med min moder och broder :D Då köpte jag detta:


Linne utan axelband från H&M, 50 Kr



Och par as grymma mjukis shorts, också från H&M :D helt awesome (Y) kostade ungefär 80 Kr tror jag :)
Jag blev ganska nöjd i alla fall. Ska nog ha det imorgon till skolan, och juste ! jag skulle ju ta hål i navlen imorgon.. men det blev något konstigt och vi kunde tydligen inte lämna min bror hemma ensam ! moorr... så vi får ta det på onsdag. Men mamma ska dock beställa tid imon. Så nervööös!!! PUUZZ!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

Snygga kläder!

2012-05-07 @ 19:59:59 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Ronja

SHNÖGGT ;)

2012-05-07 @ 20:13:16
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!