Planer mm.

Chyahhh, gjorde en videoblogg med mina kompisar som jag ska försöka lägga ut, bah att denna datorn kan man inte ladda upp bilder/videor på. ASDÅLIGT.... så jag måste sitta med två datorer xD fail.. men iaf..
klockan fem idag blir det film med girlzen, Maria, Wiffe, Tilda och Hannah. MYS. ska bli sjukt kul, film massa godis o snack :) men problemet e då att jag egentligen inte BORDE äta godis >< .... Yaja.. Sedan imorgon blirre stan med wilma och hannah, kanske maria? Tilda kunde inte :c... då blir det käka någe på subway. sedan schoppa!<3 ska kolla på avslutnings saker... men ska köpa det med moderN. Så helgen blir grym! Vad ska ni göra BABES?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!