Shoppat, förvånade ? ^^

Antagligen är ni inte så förvånade över att jag har shoppat men ändå ;) haha ! Jo, jag kom hem efter skolan och då var mormor och morfar här. Kom på att jag inte hade berättat om piercingen, men jag vill inte säga något för att de är typ emun mot allt "hårfärgande, godis, piercings, trasiga/genomskinliga kläder, energidryck. Alltså emun mot mitt liv ;) haha, ne men nästan iaf. Jaja, de hade varit med mamma på sjukhuset idag (don´t wanna tell why). Men de körde oss till köpstan. Så shoppade lite NÖDVÄNDIGA saker :D



Sport BH 200 :-




Tränings byxor, 250 :-



Ansikts vatten & ansiktsrengöring 114:-



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
JonnaK

Mormor och morfar... hm, kanske inte de roligaste, men de älskar dig :) (haha, försökte vara poetisk..!)

2012-05-15 @ 19:30:37 | http://karlssonjonna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!