Tvättat med salt ><

Jo, han sa ju att man skulle tvätta såret med koksalt ? åhjo.. det sa han !
Och nu har mamma kokat salt och tvättat det as noga ... tänk er att hälla hett vatten med salt i ett sår och gnugga runt ? härligt eller vad? inte precciiiss.. usch. men fortfarande värt det ! imorgon blir det en PÖSIG tröja ! ;D och ser man på? helt plötsligt ska tilda ta hål också? As grymt ! <3 För tror verkligen hon skulle passa i det! gullig som hon e ! :D hihi. skulle vara kul att inte vara den ÄNDA som hade hål i naveln lixom... men ska bara säga att jag blev grymt nöjd, och OM någon ska ta. Ta det på nikila ! snälla! dom är så sjukt noga med allt. Skriva på patter, rengöra, de skickar till och med en "lista" till din mail på saker du får och inte får göra i 12 veckor :D Love it! Nu ska jag bah chilla vid datorn ! juste! jag får bah äta nyttigt i 12 veckor också :P (kommer antagligen fuska lite) PPUUSS!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Tilda

Hahah! Jag sa att jag kanske ska göra det och isåfall när jag blir typ 14/15

2012-05-11 @ 07:13:38 | http://enbitavlivet.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!