Vad jag tycker om - Kissie♥

Hej Hej...
Asså jag bah undrar, vad har folk emot kissie? jag menar... det är inga fel på henne ? eller, såklart har hon säkert vissa personliga problem. Men det har ju ALLA lixom. och om man har emot ngt om hur hon ser ut... asså, det är inget fel på henne utseende heller ? och om man inte gillar det, kan man inte hålla det för sig själv ? Jag ser faktiskt upp till henne, hon är ju awesome ! okej, jag kanske inte skulle ha så stora bröst. men om hon vill ha det är det väl hennes ensak ? och vad hände med att det är insidan som räknas? hon har ju en jätte mysig och snäll personlighet, räkna inte den bara för att hon har opererat sig eller vad? Ville bara säga det, och att folk borde sluta klanka ner på henne. Blond, ser bra ut, snäll, driver bra och intressant blogg, vad mer vill man ha i en tjej? She is amazing !



Puss på er ! ha en bra dag, hoppas ni läste<3

♥ //Julia


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Ronja Jordgubbe<3

Du hatade ju henne fööööörst!!!!! <3 omgg!!

2012-05-17 @ 11:38:55
Zitra

Besök min twitter blogg ;)<3



(Ledsen om du inte gillar reklam)

2012-05-17 @ 12:25:04 | http://zitra.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!